Είναι πάρα πολύ χρήσιμο να ξεχωρίζουμε το επείγον περιστατικό από το μη επείγον.
Σε περίπτωση επείγοντος περιστατικού, που ο ασθενής ή οι οικείοι του ζητούν ασθενοφόρο, του λέμε αμέσως να καλέσει το 166 ή το 112. Η κλήση πρέπει να γίνει από κάποιον που είναι δίπλα στον ασθενή, αλλιώς δεν γίνεται αποδεκτή από το ΕΚΑΒ.
Η κλήση μπορεί να γίνει και από κάποιον από το ξενοδοχείο, μόνο αν βρίσκεται μπροστά στο περιστατικό, ώστε να δώσει τις ακριβείς πληροφορίες που απαιτούνται σε τέτοιες περιπτώσεις.
Αμέσως μετά αν θέλετε, μπορείτε να καλέσετε το πολυιατρείο μας, επίσης δίνοντας σωστές πληροφορίες, ώστε το ταχύτερο να κινηθεί ένας γιατρός ή ομάδα, με ανάλογο εξοπλισμό (πχ απινιδωτή, καρδιογράφο, οξυγόνο, ορούς κλπ).
Όταν καλείτε για οποιοδήποτε άλλο, μη επείγον, περιστατικό, είναι πολύ χρήσιμο, αν σας έχει δοθεί η πληροφορία από το περιβάλλον του ασθενούς, να μας ενημερώσετε τι έχει συμβεί με δυο λόγια (ενήλικας ή παιδί? απώλεια συνείδησης? τραυματισμός ? δύσπνοια? πυρετός? διάρροιες? κλπ).
Αν δεν έχετε καμμιά πληροφορία, φροντίστε να συνδέσετε άμεσα την τηλεφωνική γραμμή με τον ασθενή ή τους οικείους του. Έτσι αναλαμβάνουμε εμείς και κερδίζεται πολύτιμος χρόνος για σας και για τον ασθενή.
Σε καμία περίπτωση δεν χορηγείτε φάρμακα στον ασθενή. Μπορείτε μόνο να δώσετε θερμόμετρο, οξύμετρο, επιδεσμικό υλικό και παρακεταμόλη (Depon, Apotel, Panadol), αν ζητηθούν.
Ένα άλλο σημαντικό θέμα, είναι η εμμονή μερικών, στο να δώσουμε πληροφορίες για το πρόβλημα του ασθενούς. Το ιατρικό απόρρητο και η νέα νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα δεν μας το επιτρέπει. Σε περίπτωση καταγγελίας, μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα και ενδεχόμενα βαρύ πρόστιμο. Και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί «να γράψει ο γιατρός το συμβάν σε βιβλίο συμβάντων». Μπορεί μόνο να βεβαιώσει ότι πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη. Αν επιμένετε, για οποιοδήποτε λόγο, πρώτα σας δίνουμε τη σχετική φόρμα που υπογράφει ο ασθενής ότι μας το επιτρέπει, και αφού μας την προσκομίσετε με την υπογραφή του, μπορούμε να σας ενημερώσουμε σχετικά. Εννοείται βέβαια ότι σε κάθε περίπτωση που πρέπει να ενημερωθεί το ξενοδοχείο, αυτό γίνεται άμεσα από τους γιατρούς, σε συνεννόηση με τον ασθενή, πχ. σε περίπτωση covid, ανεμοβλογιάς, γαστρεντερίτιδας κλπ.
Σε κάθε περίπτωση και λόγω της ύπαρξης πλήρους ακτινολογικού-υπερήχων και μικροβιολογικού εργαστηρίου που διαθέτουμε, μπορούμε να λύσουμε και πολυσύνθετα προβλήματα πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, μειώνοντας έτσι τις νοσηλείες και τις χαμένες μέρες από τις διακοπές των επισκεπτών-ασθενών μας.
Ώρες λειτουργίας του ιατρείου
- Καθημερινές: 08:00 -22:00
- Σαββατοκύριακο: 09:00 -18:00
Και πέραν του ωραρίου 24ωρη άμεση ανταπόκριση στα τηλέφωνα του ιατρείου: 28210 60606/60750 ή 6973 834 835.
Συμπληρώνοντας 32 χρόνια στον Πλατανιά, σας ευχαριστούμε για την πολύχρονη συνεργασία και σας ευχόμαστε καλή υπόλοιπη σεζόν.
Χαράλαμπος Βιττωράκης
Πολυιατρείο Βιττωράκη